7 askelta: Näin onnistut sisältömarkkinoinnissa – Lataa opas!

Ota haltuun sisältömarkkinoinnin parhaat käytännöt

Sisältömarkkinointi perustuu ajatukseen, että potentiaalinen ostaja ottaa itse yhteyttä markkinoijaan. Se edellyttää:  

  • kohderyhmien tuntemista
  • laadukkaan, oikea-aikaisen ja taidokkaasti kohdennetun sisällön tuotantoa
  • yhteistyötä myynnin ja markkinoinnin välillä

Tämä opas tarjoaa erityisesti B2B-teknologiayrityksille oppeja sisältömarkkinoinnin maailmasta. Oppaasta löydät parhaat vinkkimme ostajapersoonien laatimiseen, asiakkaan polun mallinnukseen, sisältöjen suunnitteluun, yleisöjen löytämiseen, ansaitun median hyödyntämiseen, työntekijälähettiläiden valjastamiseen ja sisältötekemisen resursointiin.

Lataa opas ja nauti liideistä!