Netprofilen tiimiin uusi sisältövelho – tervetuloa Ida!

ida_rento

Netprofilen tiimi sai jälleen uutta vahvistusta viime viikolla, kun Ida Vehnämäki aloitti projektipäällikön tehtävissä. Ida on toiminut aikaisemmin muun muassa viestinnän asiantuntijana sekä media-analyytikkona.

Edellisessä työpaikassaan viestinnän asiantuntijana Ida vastasi viestinnän suunnittelusta ja toteutuksesta IoT-yritykselle. Tämän ansiosta teknologiafirmojen viestintätarpeet ovat hänelle hyvinkin tuttuja. Digitaalisen ja sosiaalisen median kenttä on puolestaan tullut hänelle tutuksi media-analyytikon tehtävistä.

”On aivan huippua päästä työskentelemään mahtavan tiimin kanssa ja odotan enemmän kuin innolla kohtaamisia asiakkaiden kanssa. Edellisessä työssäni in-house-viestijänä huomasin kaipaavani eniten asiakastyöskentelyä,” Ida kertoo.

Erityisen jännittävää uudessa roolissa aloittamisesta tekevät poikkeusolot, joiden vuoksi Ida perehdytetään tehtäviinsä etänä. Uusia työkavereita ei nyt tavatakaan kasvokkain, vaan ruudun välityksellä. Netprofilen perehdytyssysteemi on onneksi osoittautunut varsin toimivaksi myös etänä.

Idan vapaa-aika kuluu tällä hetkellä gradun viimeistelyyn, jota hän kirjoittaa Helsingin yliopiston viestinnän laitokselle. Gradussaan hän pyrkii selventämään klikkijournalismin käsitettä sekä tutkimaan, mistä kaikista osista se koostuu.

”Jahka graduprojekti on paketissa, pääsen viettämään jälleen enemmän aikaa Jodelin, Harry Potterin ja amerikkalaisen jalkapallon parissa. Edellä mainitut ovatkin suurimpia intohimon kohteitani,” Ida nauraa.

Ida tuo Netprofilelle mukanaan vahvaa sisältöasiantuntijuutta ja positiivista asennetta. Suurin ammatillinen voitto on Idan mukaan se, kun yrityksen ja sen asiakkaiden välinen viestintä saadaan kukoistamaan.

Haluatko viedä sisältömarkkinoinnin uudelle tasolle?

{{cta(’74a49172-7a26-49ff-8111-69b7ea703119′)}} 

 

Lue myös

Pino sanomalehtiä.
Netprofilen blogi | 06.11.2025

Viestijä, auta pelastamaan journalismi!

tekoaly-viestinta
Netprofilen blogi | 29.08.2025

Tekoäly ei selitä itse itseään – siihen tarvitaan viestintää

fintech
Netprofilen blogi | 29.08.2025

Kun tarina muuttuu kasvun välineeksi – fintechin tärkein tuote ei ole sovellus, vaan luottamus