Vuoden viimeisen lukupaketin myötä toivotamme kaikille rauhallisia juhlapyhiä ja onnellista uutta vuotta! Tässä uutiskirjeessä tarjoilemme vilauksia tulevaisuuden taitoihin sekä tänä vuonna eniten kiinnostusta herättäneitä kirjoituksia.
Viime vuoden tapaan toivomme rauhaa myös Ukrainaan ja annamme tänäkin vuonna joululahjan demokratiaa, maansa suvereniteettia, kotejaan ja perheitään puolustaville ukrainalaisille. Jaoimme jälleen sidosryhmiemme joululahjoihin ja tervehdyksiin perinteisesti käyttämämme rahat Ukrainan ilmapuolustuksen tukemiseen, lääkintäapuun Leleka-säätiön kautta sekä informaatiopuolustukseen Kyiv Independent
-lehdelle.
Tulevaisuuden taidot
Digitalisaatio, median muutos ja tekoäly mullistavat jatkuvasti tapaa, jolla kommunikoimme, ja viestijän on pysyttävä muutoksessa mukana. Merja antaakin blogissaan vinkit siihen, millaisin keinoin ja taidoin viestijän osaaminen pysyy relevanttina – myös tulevaisuudessa.
Vaikka videopohjaiset somekanavat porskuttavat, on myös tekstipohjaisille somekanaville yhä kysyntää. Jenni pohti jo vuoden alussa, mille alustalle syöksykierteeseen ajautuneen Twitterin käyttäjät tulevat tulevaisuudessa päätymään.
Toimarimme Juha vieraili keväällä SXSW:ssä ja poimi tapahtuman puhujien kärjet napakkaan muotoon. Tämän hetken ja tulevaisuuden menestyjiä yhdistävät avoimet aistit, utelias mieli ja kyky navigoida muutosten keskellä. Kuinka hyvin nämä kuvaavat sinua ja organisaatiotasi?
Netprofilen Insight Track -raportista selvisi, että teknologiayritysten asiakkailla on käytössään enemmän tietoa kuin koskaan aikaisemmin. Jiri kysyykin blogissaan, onko organisaatiosi valmis maailman mutokseen ja seilaamaan voittavan B2B-teknologiaviestinnän siniselle merelle?
Taistelu yrityspäättäjien ajasta on armotonta – heille on oltava bisneskriittistä sanottavaa. Netprofile on tuottanut maailman parhaana sisältömarkkinointikampanjana palkittua Salesforcen Älyradiota 10 tuotantokautta.
DNA:n tuore Teknologiatrendit 2025 -raportti ennustaa vuoden 2025 olevan lunastuksen aikaa. Tekoäly ottaa askeleita kohti konkreettisia hyötyjä ja teknologioiden käyttöalueet kasvavatpalvelemaan yhä tiiviimmin kansakuntien kriittisiä toimintoja, kuten maanpuolustusta ja terveydenhuoltoa. Eilisen ihmeet löytävät luoksemme nykyhetkessä.
Social Media Today -verkkomedia listasi 26 ennustustaan siitä, miten some-markkinointi kehittyy ensi vuonna. Mikä kerää yleisön huomion Instagramissa, LinkedInissä tai Snapchatissa? Mikä on X:n tulevaisuus? Onko tiedossa uusia tekoälymullistuksia? Entä mitä AR-, VR- ja videorintamalla tapahtuu?
Laitomme loppusyksystä työpaikkailmoituksen maksetun somen osaajalle pystyyn ja saimme kosolti mainioita hakemuksia – lämmin kiitos jokaiselle hakeneelle. Joukosta erottui kuitenkin erityinen timantti, joka liittyy heti vuoden alusta tiimiimme. Palataan tarkempiin esittelyihin siis silloin!
Olisikos aika laittaa vauhtia omaan markkinointiviestintään? Ota yhteyttä!