DNA Yrityksille rakentaa B2B-sisältömarkkinointia pitkäjänteisesti ja tuloksellisesti

DNA Yrityksille & Netprofile

Asiantuntija-artikkeleita, näkemyksellisiä blogeja, kiehtovia podcasteja, informatiivisia oppaita ja webinaareja, vahva somepresenssi ja paljon muuta – DNA Yrityksille aktivoi kohdeyleisöjään huipputason sisällöillä. Vuonna 2014 alkaneen yhteistyömme aikana sisältömarkkinoinnista on rakennettu tehokas koneisto, jossa luovuus ja ketteryys yhdistyvät tarkkaan dataohjaukseen.

DNA_logo-2

Sisältöjä asiakaspolun kaikkiin vaiheisiin

DNA:n yritysliiketoiminnan ja Netprofilen yhteistyön tavoitteena on lisätä DNA:n tunnettuutta, arvostusta ja kiinnostavuutta yhteyksien ja tietoliikennepalvelujen tarjoajana erikokoisille organisaatioille. Teknistä asiantuntemusta, näkemyksellisyyttä ja palveluhalua korostavilla sisällöillä vahvistetaan kohderyhmien luottamusta DNA:n osaamiseen sekä johdatetaan heitä kohti asiakkuutta.

Netprofile huolehtii siitä, että kaikilla sisällöillä on selkeästi määritelty rooli ja tavoite asiakaspolulla. Yhteistyön ytimessä ovat jatkuvasti päivitettävät suunnitelmat sisältöjen tuotantoon ja julkaisuun sekä markkinointiin verkon ja sosiaalisen median kanavissa.

Suunnittelusta toteutuksen kautta tuloksiin

Yhdessä pyöritämme uuden ajan monikanavaista sisältökokonaisuutta, joka tarjoaa yritys- ja ICT-päättäjille relevanttia tietoa teknologian ja liike-elämän kehityksestä. Sisällöissä hyödynnetään haastateltavina DNA:n ja sen emoyhtiö Telenorin omia asiantuntijoita ja johtoa sekä Netprofilen verkostoista löytyviä ulkopuolisia teknologia-alan vaikuttajia.

Sisältökokonaisuus koostuu eri asiakaspersoonille asiakaspolun eri vaiheisiin suunnatuista artikkeleista, ajatusjohtajuusblogeista, ladattavista oppaista, webinaareista, podcasteista sekä video- ja tapahtumakäsikirjoituksista.

Netprofile johtaa sisältöjen suunnittelua, huolehtii aikataulun mukaisesta toteutuksesta ja vastaa sisältöjen markkinoinnista sosiaalisen median kanavissa. Lisäksi Netprofilen vastuulla on DNA Yrityksille -somekanavien orgaaninen kehittäminen ja ylläpito. Jatkuvan optimoinnin ja raportoinnin kautta Netprofilen tiimi varmistaa tulosten vastaavan koviin tavoitteisiin.

Jatkuvasta seurannasta oppeja tulevaan tekemiseen

Koko asiakaspolun kattava yhdistetty mittaristo tekee sisältömarkkinoinnista vahvasti dataohjattua. Seuraamme jatkuvasti sisältöjen lukija-, kuulija- ja katsojamääriä, sisällön parissa kulutettua aikaa, siirtymisiä eteenpäin asiakkaan polulla, generoituneiden markkinointilupien ja myyntiliidien määrää sekä sometekemisestä saatua näkyvyyttä, sivustoliikennettä ja tekemisen kustannustehokkuutta.

Tulosten huolellisen analysoinnin seurauksena pääsemme jatkuvasti omaksumaan uusia oppeja ja kehittämään toimintaamme ketterästi entistäkin tuloksellisempaan suuntaan. Yhteistyömme lopputuloksena DNA Yrityksille -markkinointikoneisto pyörii kuin rasvattu ja tulee myös säännöllisesti ravistelluksi uusilla ideoilla ja aloitteilla.

bg-afro-woman-laptop-1163601019

"Pitkäaikaisen yhteistyömme kulmakivi on Netprofilen tiimin vahva ymmärrys toimialastamme, liiketoiminnastamme ja kohderyhmistämme. Netprofile pystyy haastamaan meitä tavalla, joka koituu lopulta asiakkaidemme eduksi heitä kohdistetusti puhuttelevana ja palvelevana markkinointina."

Titta Nummi, Head of Marketing and Online Operations, DNA Yrityksille

Kiinnostuitko sisältömarkkinoinnista? Ota yhteyttä!